Etykiety przezroczyste
Etykiety przezroczyste to zdecydowanie ostatni krzyk mody – liczba producentów, decydujących się na tego typu rozwiązanie, stale rośnie.
Etykieta transparentna umożliwia estetyczne wyeksponowanie zawartości lub nawet sam ego opakowania przy zachowaniu wszystkich wymaganych przez prawo polskie i unijne informacji.
Działanie etykiet przezroczystych często opiera się na bazie kontrastu.
Powszechnie spotykanymi kombinacjami na rynku są:
- jasna zawartość opakowania (soki, woda) i ciemny zadruk,
- ciemna zawartość opakowania (piwo, kiszonki) i biały zadruk.
Dlaczego warto wybrać etykiety przezroczyste?
Etykiety przezroczyste pozwalają też na dużą dozę marketingowego szaleństwa – oferujemy druk etykiet z białym poddrukiem, dzięki czemu wszystkie wydrukowane kolory wyglądają żywo, nie są przytłumione.
Coraz częściej spotykanym zabiegiem są etykiety z „oczkami”, tj. z zadrukowaną w 70-80% powierzchnią i z pojawiającymi się na etykiecie prześwitami, ukazującymi zawartość opakowania lub poziom jego wykorzystania.
Druk w niskich nakładach
Druk etykiet cyfrowych, transparentnych działa u nas dokładnie tak samo, jak w przypadku innych podłoży. W ramach jednego nakładu możemy drukować wiele projektów w tym samym wymiarze równocześnie, tym samym nie wymuszając na naszych klientach tworzenia wysokich stanów magazynowych i zamrażania środków.

Produkujemy etykiety przezroczyste z folii PP i PE i zachęcamy do przekazania nam informacji, jakiego rodzaju opakowanie będzie etykietowane – do naszych zadań należy doradztwo i dobranie optymalnego podłoża do Państwa produktu.
Zachęcamy do składania zapytań o nasze etykiety przezroczyste, jedną z najistotniejszych zalet wykorzystywanej przez nas w druku technologii ink-jetowej jest piękny, kryjący kolor biały. Zdajemy sobie sprawę z tego, że doświadczenia klientów z kolorem białym są różne, dlatego zawsze chętnie przygotujemy wydruki próbne.
Oprócz standardowych etykiet przezroczystych oferujemy również możliwość druku etykiet typu no label look, imitujących zadruk bezpośrednio na opakowaniu.